2014. augusztus 31., vasárnap

Nyárértékelés

Szomorú, de ma este véget ér a nyár.

Így a nyár végén, gondoltam írok egy kis összegző cikket, benne kategóriánként kiemelve, szerintem mely sorozat/film volt a legjobb. De mindent a maga idejében. Elég mozgalmas nyáron vagyok túl, hisz most volt a leghosszabb vizsgaidőszakom, valamint a Szakmai gyakorlatomat is idén kellett letölteni. Ám ami miatt még különlegesebb volt, az az oldal, hisz tavaly nyáron még csak kósza gondolat volt a fejemben, hogy mennyire jó lenne nyitni egy blogot, Októberben pedig meg is valósítottam. :) 


A nyár alatt (főleg a vizsgaidőszak után) próbáltam naponta jelentkezni egy-egy poszttal, és ez szerencsére hellyel-közel sikerült is. Rengeteg sorozatot daráltam le, a legtöbbről már írtam is kritikákat, amiről pedig nem, arról az elkövetkezendő egy-két hétben fogok. Nem hagyhatom ki azt a tényt sem, mennyire sikeres hónapok vannak mögöttünk, látogatottságot tekintve: Augusztusban ugyanis csúcsot döntöttünk, összesen 2410 oldalletöltést generált az oldal, amit ezúton is nagyon szépen köszönök! Külön köszönetet érdemel Tibi, aki két posztomat is megosztotta az oldalán, ezzel pedig remélem olyanok is ellátogattak az oldalra, akik eddig nem, és remélem maradni is fognak. A másik köszönet Zaphire-nak jár, aki Reign-es oldalán megosztotta a sorozattal kapcsolatos kritikámat. :) Ezúton is köszönöm mindkettőtöknek. :)

Most pedig nem húzom tovább a szót, jöjjenek a kategóriák, és azok győztesei!


Legjobb sorozat: Teen Wolf (Farkasbőrben)
Már a harmadik évadot is imádtam, és a végén, mikor meghalt Allison, illetve az ikrek és Isaac is kiszállt, nem tudtam elképzelni, hogy mit tudnak kitalálni a negyedik évadban. Most pedig, közel az extra hosszú évadzáróhoz (75 perces lesz!) azt kell, hogy mondjam, ismét egy fantasztikus évadot kreáltak a készítők. És ez abban is különbözik a többitől, hogy idén nem egy új fajt helyeztek a középpontban, hanem egy teljesen más helyzetet. Igaz, hogy Kate-el egy újabb faj bejött a sorozatba, de a sorozat fő szálát nem ő adta, hanem a halállista. Az új szereplő Liam, hozott egy kis fiatalságot, az pedig fantasztikus döntés volt, hogy Kira és Malia főszereplővé avanzsáltak, hisz mind a két karakter nagyon jó. Az évadzáró után természetesen várható egy kritika. :)


Legjobb dara - dráma: Reign (Az uralkodónő)
Nem hittem volna, hogy pont ez a sorozat fog a legjobban lekötni, és tessék. Minden része maga volt a tökély, ráadásul az évad második felében sokkal jobb lett azzal, hogy lezárták a szerelmi háromszöget. Végre egy olyan CW sorozat, amelyben jól kezelik a romantikát, az erős női karakterekről pedig már nem is beszélve. Az első évadról kritikát egyébként itt találhattok. Alig várom már a második évad premierjét, ami a már megjelent ajánlók alapján szintén izgalmas lesz. :)


Legjobb dara - vígjáték: Don't Trust the B in Apartment 23 (Ne bízz a ribiben)
Csupa jókat hallottam a sorozatról, mikor pedig a Comedy Central leadta a pilotot, megnéztem, és egyszerűen zseniális volt. A napokban adta le a csatorna az utolsó részt, így viharos sebességgel ledaráltam ezt a röpke 26 epizódot. Megérdemelten szerepel a listán, mert fantasztikus egy sorozat, nagyon sajnálom a gyors kaszát. A legjobb karakter természetesen Chloe volt, de June-t és James Van Der Beek-et is nagyon bírtam. A jövőhéten írok is róla egy kritikát.


Legjobb film: Blended (Kavarás) [2014]
2014 nyara számomra a sorozatoké volt, sok sorozatot sikerült megnéznem, éppen ezért a filmeket idén hanyagoltam. Összesen ezt az egyet néztem meg, ezért sokáig gondolkodtam, hogy legyen-e ilyen kategória, végül azért szavaztam bizalmat a filmnek, mert nekem nagyon bejött. Igaz, kritikát még nem írtam róla, de ami késik, az nem múlik. :)


Legnagyobb felfedezett: Krysten Ritter
Ebben a kategóriában egy picit csalok, hisz Krysten-t, a Don't Trust the B in Apartment 23-ban fedeztem fel, ami ugyebár nem idén indult. Egyértelműen Krysten varázsolt el idén nyáron a legjobban, hisz a karaktere, Chloe a nagyon jó volt a sorozatban. Tényleg, azon kevés karakterek közé tartozik, akiket igazán megszeretek. Biztos vagyok benne, hogy csak miatta volt annyira jó a sorozat. Az elkövetkezendő években nagyon oda fogok figyelni a karrierjére. Már idén ősszel visszatér a sorozatok világába, ám sajnos egy olyan sorozatba, a Mission Control-ba, ami egyébként nem nagyon érdekel, de miatta mindenképpen bele fogok nézni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés